ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA AWARII PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO W GMINIE LIPNO
1. Przyjęcie przez dyspozytora (tel alarmowy 994) zgłoszenia o wystąpieniu awarii przyłącza wodociągowego (wyciek wody na powierzchnie terenu lub w budynku). Dyspozytor musi pozyskać od zgłaszającego niezbędne informacje umożliwiające prowadzenie dalszych czynności zmierzających do usunięcia wycieku:
- imię i nazwisko zgłaszającego
- dokładny adres - ulica, numer oraz numer działki właściciela
- telefon kontaktowy
- data oraz godzina zgłoszenia oraz kto przyjął.
2. Wydanie dyspozycji dyżurującej brygadzie wodociągowej, zgłoszenie o zaistniałym zdarzeniu do specjalisty lub do kierownika działu.
3. Zamknięcie niesprawnego przyłącza oraz powiadomienie użytkownika o zaistniałym fakcie i możliwościach dalszego postępowania:
1) Właścicielem przyłącza jest właściciel nieruchomości:
- odpłatne usunięcie awarii przez MPWiK Sp. z o.o. (w ramach robót zamknięcie wody i odbiór robót – nieodpłatnie)
- odpłatne usunięcie awarii przez firmę zewnętrzną (własnymi siłami, w ramach robót zamknięcie wody i odbiór robót – odpłatne)
2) Właścicielem przyłącza jest Gmina Lipno:
- nieodpłatne usunięcie awarii
4. Usunięcie awarii - potwierdzone protokolarnie.
5. Rozliczenie awarii, f-ra za wykonaną usługę (dotyczy zleconych MPWiK robót).
6. Archiwizacja usuniętej awarii.
Urząd Gminy Lipno,
ul. Powstańców Wlkp. 9
64-111 Lipno, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie
tel.: +48.(65)5340127, fax: +48.(65)5340109, email: urzad@lipno.pl